torsdag, augusti 17, 2006

Sommaren vid västkusten är slut
Nu känns det som om sommaren snart är slut. Jag har väntat de senaste veckorna på att det snart ska bli sådär jättevarmt igen som det var ett tag, när man knappt orkade gå tillbaka från stranden till bilen för att man redan hunnit bli varm igen! Men jag har plötsligt insett att det snart är september och att det inte kan bli sådan sommarvärme då! Det har gått alldeles för fort! Har knappt insett att det varit sommar och börjar få smått panik för att det tar ett helt år för att det ska bli varmt igen! Hur ska jag stå ut! Jag är ingen vintermänniska, jag fryser när det är under 20 grader.

Jag har spenderat många fina dagar vid havet den här sommaren och badat och solat. Västkusten i Sverige är en av de mest avkopplande miljöer jag vet. För att njuta av karamellen längre lägger jag ut några bilder från min underbara, faktiskt nästan helt ensamma badklippa.

3 kommentarer:

Tant Grön sa...

Hej Linda! vilka jättehäftiga bilder!! speciellt den med din skugg-siluett och stenlängan! Var är detta ngnstans?
(fast du kanske inte vill avslöja ditt smultronställe såklart...)
/Hanna

D-C sa...

Fina bilder! Natur är så tacksamt att fotorafera. Verkar som att du haft en fin sommar. =)

Lo sa...

mitt "hemliga ställe" ligger vid Timmervik utanför Solberga (mot Stenungsund)! det är SÅ mysigt!