måndag, augusti 21, 2006

Snart börjar det "vanliga" igen!
Nu är det bara en vecka kvar tills ”allt” sätter igång igen! Jobbet har jag redan börjat efter mina sköna semesterveckor men studierna är det som kommer att ta mest tid och energi i höst. Förra terminen höll jag på att slå knut på mig själv genom att försöka få ihop allt. Varför ska man behöva stressa så mycket? Lite kul och spännande ska det givetvis bli men för tillfället skulle jag hellre spendera ett halvår i Västindien eller något annat skönt ställe på jorden (som har behaglig temperatur). Men jag vet att när jag väl sitter på föreläsningarna kommer jag att få ny inspiration och börja engagera mig i det som jag brinner för igen! Fast det är inte förrän om en vecka, nu ska jag packa en flyttkartong till och sedan sätta mig framför min nya LCD-tv och slappa. Visst är den läcker!


Foto: Utsikt från mitt nuvarande hem by night.

2 kommentarer:

D-C sa...

Oh my f*cking God Lo! En så tv! Lindas Lcd, Dejvan vill sitta brevé-.

Lo sa...

hihi! ja! du är välkommen sen när den står i den nya lyan! :)