onsdag, augusti 23, 2006

Bilmek
Jag tycker att det är en enorm frihetskänsla med att ha bil, är riktigt bekväm av mig faktiskt. Men tyvärr medföljer detta att man måste ta hand om den också. Jag måste erkänna att jag inte är bra på detta! Jag är lat och väljer att inte se saker som borde göras med bilen. Men nu var jag ändå tvungen att ta itu med dessa förträngda saker. Som tur är har jag en morfar som är villig att hjälpa mig med att ta bort rost, spackla, fixa med plastic padding, måla, vaxa och skruva fast delar som suttit löst…så nu har det varit fullt upp! Har färg och klet under naglarna, får se hur jag ska få bort det. Jag är faktiskt ganska händig för övrigt men inte när det gäller bilar… Håll tummarna för mig att den går igenom besiktningen på fredag!


1 kommentar:

D-C sa...

oh la la. Du ser nästan ut som Arnold i Terminator 2. "Hasta la vista baby!"