onsdag, augusti 09, 2006

Coola eller fula? Det är frågan.
Idag kom mina nya Crocs-skor med posten vilka jag beställt via en engelsk webbutik. Jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka om dem! Aningen tycker jag att de är väldigt fula eller så tycker jag att de är extremt coola, jag kan inte bestämma mig! De påminner mycket om sedvanliga träskor (fast i superlätt plast)! Nog är de speciella i varje fall! Titta själva!



Imorgon ska jag ha dem på mig när jag går till jobbet och då kommer de förhoppningsvis bli favoriter men annars kan jag ju ha dem när jag går till tvättstugan. Jag har inte sett så många som har Crocs på sig i Sverige, de verkar vara mycket mer populära utomlands. Fast att de finns i alla möjliga roliga färger föll jag ändå (som vanligt) för de svarta. De är ganska dyra här, ca 700 kr får man ge för dessa plastbitar så jag tycker att jag gjorde ett riktigt fynd när jag betalade 430 kr inkl frakt!

7 kommentarer:

D-C sa...

Jag tycker att dem är lite halvfula/halvfina. Men jag kan tänka mig att de är bekväma! Får man låna eller?..
Nästa vecka ska jag till Myrorna och HM för att shoppa intressanta kläder. Vill du följa med? Då kan ju du ha på dig dina Crocs!

Lo sa...

ja, de är bekväma! men de är lite breda för mina smala fötter, känner mig som en anka! en annan tanke som dök upp när jag gick med dem är att de är nog bra om man ska trampa vin! inte för att jag brukar göra det men...skalen kommer bra ut genom hålen på sidorna också! :)
kanske vill jag följa med dig på shopping!

D-C sa...

Trampa på du! Jag gillar vin... Snart får jag en olaglig försändelse av H och M...

Anonym sa...

Waow, de är ju skitcoola! Fick mina igår också och de är också skitcoola, fast khakifärgade och med hål på ovansidan. Men jag kan inte bestämma mig om jag tycker de är lite i minsta laget för mig. Inte på bredden, mina stekspadeformade fötter till trots, men tårna snuddar längst fram. Och så har jag ju pektå storlek extra long som tenderar att visa sig i ett av de främre hålen. På skorna alltså...;)

Vad tror du, bör jag byta till en större storlek? De säjer att de töjer sig, men de kan ju omöjligt bli längre än sulan är...?

Undrar om man kan gå på vatten med dem?

Kul att du börjat blogga! Tänk om jag också var en sån hacker, så mycket jag skulle kunna dela med mig av till omvärlden... Men jag inser mina begåvningsbegränsningar och väljer att blogga här hos dig istället genom att lämna kommentarer! ;) Kram på dig!

Lo sa...

Helena, vi måste ses och jämföra våra dojor! När jag har slejfen bakom hälen så tar tårna i på mig också! Vilken storlek har du på dina? jag har W.6.
Kram!
p.s. kul att du tittar in på min blogg! jag är inte heller nån hacker direkt... få väl se hur mycket tid jag har till blogg när studierna börjar...

Anonym sa...

Hej igen! Jag har också W6 på mina, han i affären där jag provade ut storlek tyckte absolut inte att jag skulle ha större. Men jag vet inte, när man läser på lappen man fick med så stod det att tårna inte skulle ta i... Dessutom tror jag jag tycker att de ser lite små ut på mig, fick liksom små pyttefötter och det är inte så vanligt på mig... fast hälen sticker inte utanför, iallafall inte när pektån är ute och viftar... ;) Jag har inte provat med slejfen än för det stod det också att man skulle vänta med... men jag får nog testa hemma ikväll och avgöra då hur jag ska göra. Vad har du för storlek på skor annars? Jag har 39 sen jag fick barn.

Måsågott så hörs vi snart! Kram!

Lo sa...

jag har storlek 37! undrar om inte dina är för små då!