måndag, augusti 28, 2006

Flyttångest
Kan inte låta bli att vara lite nostalgisk nu när jag ska flytta om två veckor…

Saker som jag misstänker att jag kommer sakna…
- Utsikten, eftersom jag bor på en hög klippa ser man så mycket himmel och utsikten är magnifik i alla väder. Jag kommer att sakna att se stjärnorna en gnistrande vinternatt, blixten på himlen när det åskar, solnedgången på sommaren.
- Frisk luft
- Att hänga ut tvätt på sommaren (inget luktar så gott som vindtorkade lakan)
- Egen tvättmaskin i mitt jättestora badrum
- Mitt badkar
- Min lilla rosenrabatt
- Sommarfrukostar i trädgården
- Att öppna ytterdörren och bara stiga ut direkt på markplan
- Min bil precis utanför
- Golvvärme i klinkergolvet
- Att själv vara ägare till sin bostad

… men detta kommer jag säkert snart att glömma för alla andra fördelar med min nya bostad!

1 kommentar:

Tant Grön sa...

du kommer helt klart få nya positiva upplevelser med flytten och det bästa är att allt det där du tror att du kommer sakna, kan du ju få igen :o) Det skall bli kul att du flyttar till Götet!!