måndag, april 30, 2007

Valborg
Typsikt, att bli sjuk just idag, inte särskilt trevlig att beskriva här på bloggen... men det är kaos och vattenfall ur magen, minst sagt. Hade sett fram emot att träffa Tess och gå på Bwanas varborgsfest som jag brukar göra varje år! Men sånt är livet ibland. Tror det är stress igen, har ju varit lite turbulent sista veckan med saker och ting i livet. Dessutom en jobbig salstenta på torsdag som jag inte har kontroll på alls!
Det är vilt i studenthuset i kväll, får nog använda öronpropparna i natt. Minst tio sorters musik på högsta volym från alla håll o kanter och massa skrik och gap. Jesus, idioti att samla 500 snorungar i ett och samma hus... och här bor jag... men det är centralt i varje fall... om man nu ska behöva vara lite positiv också...
S skickade ett sms idag, första på en vecka... men jag är bara sur och svarade att jag tycker han är knäpp och bara pratar massa smörja. Lika bra att glömma denna söta karamell och gå vidare... antar jag... ja, ja... nu har jag fått beklaga mig lite! Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Valborg är en tant har jag fått höra!
Och ungdomar är ofta idioter. Folk snackar om att man ska ta ungdomen på allvar och blablabla, men det är klart man inte ska! Deras hjärnor är ju inte färdigutvecklade än.
/D

Shadow sa...

Lider med dig. Jag har åkt på samma skit.