torsdag, maj 03, 2007

Äntligen är det över!
Den hemska salstentan idag är förbi så nu kan jag börja leva igen! Om jag blir godkänd får jag veta om tre veckor! Kan vara på håret men det kändes ändå som om jag lyckades få till nåt bra svar på varje essäfråga. Lite fakta blandat med blaj. Nu känns det sköööönt och jag har kopplat av med en roman till på köpet liggandes på min strandmadrass på min gröna ullmatta (som jag låtsas är gräs) med öppen franskbalkongdörr och solat mig hela eftermiddagen. Hade även picknick på strandmadrassen och åt upp glassen som fanns kvar efter mitt inför-tentan-frosseri. Jag har ätit så mycket de senaste två dagarna att jag känner mig som en stoppad korv, fick välja bort jeansen imorse för något mer loose... Värst noja har det varit på oliver. I natt gick jag upp och åt svarta oliver utan kärna med sked... nästan gravidvarning!
I morgon börjar terminens sista delkurs, "makt och normalisering". Det mest spännande momentet på hela kursen tycker jag. Sen har jag en ny nätdejt på eftermiddagen... ska bli lite spännande.

3 kommentarer:

D-C sa...

Du är väldigt duktig du.
Vill du bli min lilla fru?

Lo sa...

åh, tack, det är många som frågar det ;)

Tant Grön sa...

vilken otroligt apptitretande bild....nu skall det bli räkor och en kräfta, det är inte dumt det heller!!