fredag, maj 04, 2007

Ny knäpp dejt
Shit vilken skum dejt jag haft idag! Han var inte alls som det verkade i de mess vi skickat och bilden var mycket bättre än verkligheten... Ivarje fall.. när vi skulle gå från fiket skulle jag bara gå på toa först. När jag kom ut var han borta, det var bara min jacka som hängde kvar vid vårt bord. Jag frågade våra bordsgrannar om de sett vart killen jag fikade med tagit vägen men de sa att han hade gått! Jag letade runt lite på cafét och ställde mig utanför i nästan fem minuter men killen hade alltså bara dragit utan att säga hej då! Helt sjukt betéende tycker jag, hur osocial får man lov att vara! Näe, var finns alla charmiga gentlemen???

3 kommentarer:

D-C sa...

Har han inte hört av sig sedan han försvann?? Låter som en väldigt mystisk prick!

Lo sa...

nej, inte hört av sig! men det tycker jag var lika bra!

Tant Grön sa...

jaa snacka om kokonut!