fredag, maj 18, 2007

Shoppa ny kamera
Har beställt en ny kamera på nätet idag. En Kodak v803. Den gamla har strulat en del och den sista tiden har bilderna blivit jättedåliga. Antar att det kan bli så när man köper en billig pryl. Hoppas att den här håller måttet bättre! Fick lite beslutsångest angånde att välja färg, först var jag helt inne på att köpa den röda men ändrade mig sedan till djupblå men kom efter ett par timmar på att blankvit var nog mer min färg. Den är neutral men sober och cool. Lite ovanligare än det vanliga, svart eller silver men ändå inte löjligt poppig som rosa och ljuslila som även fanns! Ska bli kul att ha en bättre kamera nu när jag reser till Kina. Tänkte först köpa en där men läste sedan att det inte alls var särskilt billigt med elektroniska prylaroch dessutom kan det vara svårt att veta om man får en sämre piratkopia.

2 kommentarer:

D-C sa...

Tycker att det är en jättefin kamera. Kommer att bli många fina bilder med den. När jag har min Kinaafton för familjen iklädd kinakläder och bjuder på kinamat med bildvisning på tv:n så får du och de andra gärna komma med! Då blir berättelserna kring våra bilder fylligare.

Lo sa...

haha! vilken syn!! bara det måste ju bara fotas!