fredag, april 13, 2007

Solattribut
Tänk att det är modernt med stora solglasögon igen. Märkligt eftersom det är så fult egentligen. Trots att jag redan upplevt fenomenet på 80-talet rycks jag med i tycke och smak. Det svåra är att jag har så litet ansikte så jag ser ut som en insekt i alla modeller. Jag lovar, ser ut som en fluga! Lyckades med hjälp av Madde igår efter 30 minuter (stackars... vilket tålamod) hitta ett par som var mindre, men stora för mig! Hade på mig dem idag och råkade se mig i en spegel jag gick förbi, med mitt svarta hår och de stora svarta solglasögonen påminnde jag om Trinity i Matrix... ja, ja... lite cool får man ju vara...
Jag är så glad för min underbara väninna Maddes skull som precis fått anställning och en fantastisk utbildning inom kriminalvården i västra götaland. 600 sökande och bara 30 platser! Hon är så duktig och jag blir så stolt över henne!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses, nu börjar hon tro att hon ser ut som Trinity också! Bäst vi sätter henne på plats igen! ;))

Hälsningar: Neo.

Anonym sa...

Kanon! Lycka till nu Madde!
/David.