söndag, april 15, 2007

Jag har lösningen på alla krig i världen!
Ni vet i länder där de krigas mycket... jag tror att det är för att dom dansar för lite... Man fylls av positiv energi och endorfiner o lyckohormoner bara flödar när man rör kroppen till musik! Idag har jag varit låg... blev så besviken på karamellen S igår... jag vet att jag inte borde bli ledsen av den typ av män men jag lär mig aldrig att bli mer hårdhudad... jag är känslomässigt sårbar, skör liksom. Men så gick jag på salsakursen och fick ny energi! Vad kul det var, det här är min nya må-bra-grej!! Nu känns allt mycket bättre gällande S och jag kommer nog inte att vilja träffa honom igen.

7 kommentarer:

Lilith sa...

Visst är det underbart!
Har inte du någon trevlig msn-adress?

D-C sa...

meek! Nu försöker sarah lägga beslag på MIN Lo, bäst jag drar åt snaran! ;)

D-C sa...

mohihihihihi

Lo sa...

haha! vad söta ni är! Du kommer ju få ha mig helt för dig själv i samma rum i två veckor i kina david! ;)

Lo sa...

Lilith; jo, jag har msn! Du kan få den av david, vill inte lägga ut den här! :)

Tant Grön sa...

dansa på! Jag håller med dig, man blir otroligt glad...kanske träffar du någon eldig salsa kille på köpet...hihi

Tant Grön sa...

dansa på! Jag håller med dig, man blir otroligt glad...kanske träffar du någon eldig salsa kille på köpet...hihi