fredag, april 27, 2007

Skum typ
Ibland kan man få en väldigt stark känsla av att något är fel. Det hände mig igår när jag träffade salsaguden Gabriel. Jag kan inte sätta fingret på vad det var, om det var för att han blev mörk i ögonen varje gång jag hade en åsikt som inte passade honom, att han bara log med munnen och inte med de kalla ögonen, eller för att han gärna ville få med mig till platser som var folktomma och upp till hans fasters lägenhet, eller om det skedde nån slags kulturkrock.... eller om jag helt enkelt har sett för många filmer om trafficking... ja, ibland får man för sig saker... Gjorde tidig sorti och bestämde mig efter 10 minuters kyssande på offentlig plats (annat vågade jag ju inte) (nej, det var inte så bra, det var för hårt, min läpp fick ett sår) att inte träffa honom igen. Dessutom vägrade han berätta sin ålder vilket bara får mig att förstå att den här gången lyckades jag med en pöjk under 25... haha! Vad ska detta sluta, jag hoppas att saker o ting vänder snart... till det bättre alltså! :)

2 kommentarer:

D-C sa...

Otäck typ, hoppas han inte är nån stalker som kommer följa efter dig!

Tant Grön sa...

fy vilken skummis!!