fredag, april 27, 2007

Det är ingen bra dag idag
Jag drömde en otäck mardröm i natt om Gabriel som jag inte får bort känslan av och vaknade helt kallsvettig mitt i natten av grannar som gapade och festade ordentligt. Sov väldigt dåligt och har varit trött idag. Sedan ringer min mamma på förmiddagen och berättade att hon varit nära döden i natt. Det är andra gången det händer, halsen svullnar av okänd anledning och hon får inte luft. Den här gången behövde inte ambulansen komma, hon lyckades med adrenalin o kortison själv men var tydligen nära kvävning. Jag fixar inte tanken på vad som händer nästa gång. Jag är väldigt orolig.
Jag längtar efter S och hans varma pussar men det är nog dumt för han verkar inte längta efter mig, han har inte hört av sig sedan måndag och då bara med ett kort sms. I morgon ska jag hem till Madde och barnen, det ska bli mysigt. Skönt att träffa människor jag tycker om och känner mig hemma med just nu.

1 kommentar:

Tant Grön sa...

fy vad obehagligt med din mamma.... skönt att det gick bra!