torsdag, april 26, 2007

Nu har jag en ny dator!
Äntligen är jag tillbaka i cyber! hemskt att vara utan dator i tre dagar... den gamla darlingen har slutat att fungera så det var vara att traska ner till Siba och inhandla en ny bärbar sak. en HP blev det... riktigt kul faktiskt! fast det tycker inte plånboken.
Nu ska jag snart susa ner mot stan o träffa sala-guden jag träffade i lördags. Gabriel från Brazil... hihi. Det var som Dirty dancing i lördags... jag tycks gilla det... gillade att bli kallad för Baby av S och dansa very sexy latin med G. Ja, man ska ta vara på det goda här i livet.

3 kommentarer:

Lilith sa...

Ah, salsaguden lät inte helt fel.^^ Hoppas du får det toppen!

Anonym sa...

hehe, men blir du glad i längden? Det är kanske frågan du borde ställa dig! kickarna är ju bara korta./D

Tant Grön sa...

oj vad kul!! lycka till!!