måndag, april 02, 2007

Soft
Vilken lång o härlig dag det har varit! Vaknade kl sju i morse skitnervös och promenerade till etnologen för att tillsammans med min grupp redovisa "kulturvetenskaplig reflexivitet". Jag hade förberett mig dåligt så det gick lika kasst som jag trodde... men så kan det vara ibland (men det är ju över nu)! Resten av dagen blev skönare... tränat, varit hos frisören, suttit med öppen fransk-balkongdörr o solat ansiktet och druckit grönt te och nu på kvällen har jag varit på akupressur. Kom på mig själv under den jobbiga redovisningen med en tanke att även om det var skitjobbigt så känns det bra att hela tiden gå på föreläsningar och läsa klurig litteratur... mitt intellekt mår bra!! Så... dagen har känts allmänt soft! Imorgon kväll kommer S hit, hoppas jag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uj, uj, uj! Är S nå´n man kramar eller knramar? ;)
Håller tummarna vilket som. :)

/Wanda

Lo sa...

Ja du Wanda... det återstår att se! ;)

Anonym sa...

hrm...blir nyfiken :) Håller med dig om att intellektet mår bra av stimulansen som pluggandet ger. kramkram!

Anonym sa...

Intellekt eller ej, hur mår du lite längre ner?? Tror du får maila mig en uppdatering om M och S...?
Hoppas du mår bra annars och att du haft en skön påskhelg!
KRAAM Helena