lördag, mars 31, 2007

Dessa män...
Igår träffade jag M igen för femte gången. Ärligt talat... jag vet inte vad jag ska ta mig för med honom... det finns ingen tendens till närmande... jag ger små vinkar om att jag gillar honom men han tar inte tillfället i akt fast att jag känner att det finns kemi mellan oss... så jag vet inte vad han vill. Men han gav mig en lite längre kram än vanligt när jag skulle ta bussen hem... tror att han kan vara blyg i den här typ av situationer....hm... han är ganska söt …en nöt att knäcka...
Idag ringde den unge, eldige skådespelaren... han vill träffa mig på tisdag... så fort han kommer tillbaka till Göteborg... hade tänkt så mycket på mig sa han... hade varit i Stockholm och jobbat och satt på tåget till Malmö för en filminspelning när han ringde. Puss sa han lite trevande på slutet... (hm...rart... Lo faller för sådant sött..)
Nu kommer snart vännen A på kvällsfika, skönt, behöver snattra av mig!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa M! Jag har haft min beskärda del av dem! ;)
Ha det trevligt, hälsa kompisen från mig.
/D

Tant Grön sa...

låter väldigt spännande tycker jag!! hihi! keep on rockin'!

Anonym sa...

Hoho haha! Här händer det grejer minsann! ;)
Visst blir man TRÖTT på de där jo-jag-vill-träffas-och-vi-har-ju-
trevligt-men-jag-vet-inte-riktigt-vad-
jag-vill-med-det-här-så-jag-vågar-inte-
visa-några-känslor-eller-ta-nå´t-initiativ.
Bestäm er nå´ngång, karlas!!!
Vi är alldeles för bra tejer för att "velas bort". ;)

/Wanda

Lo sa...

Wanda: Jo, här händer det lite grejer... men det låter mer än det händer... ja.. dessa män... vad knepiga de är!!

D-C sa...

VADDÅ KNEPIGA??!!! ;)

Lo sa...

hihi, David, men jag vet att du håller med mig ;)

Anonym sa...

"tejer"??? Jag stavar som en kråka...

;)

/Wanda