onsdag, mars 28, 2007

Små förberedelser inför Kinaresan
Tänk vad tiden går snabbt, tycker inte det var länge sedan som vi satt o bara lekte med tanken innan jul om att vi skulle göra en resa till Kina! Och nu är det tre månader kvar... inte akut direkt att börja planera men jag vet hur det blir annars! Tiden går så himla fort med plugg, tentor osv! Så nästa vecka tänkte jag ansöka om visum och ta diverse vaccinationer. Väldigt vad korrekt o ambitiöst det verkar vara med visumet men det är väl bara att vara noggrann när jag fyller i antar jag! Läste på nån vaccinationsgudie-sida att man bör ta malariapryfolax om man reser till Hainan men det hoppas jag inte behövs. Mådde inte så bra av det när jag reste till Uganda.
Någon som känner till om det verkligen är nödvändigt??

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej! tänkte bara ge dig min nya bloggadress: http://filosofansfunderingar.wordpress.com

kram på dig!
jennie