söndag, mars 18, 2007


Mystiskt....
Ibland bjuder livet på små mysterium! För ett tag sedan råkade jag trycka på nån knapp på min Mp3-spelare så alla de 100 låtarna jag laddat in försvann! Hade ett jäkla jobb med att börja om från början igen och hade väl kommit till 20 låtar eller nåt och gav av tidsbrist upp för nån vecka sedan... men idag, fanns de plötsligt där igen! Inte alla 100 men ca hälften. Plus att det fanns tre låtar jag aldrig ens hört! Vad sjutton kom de ifrån undrar jag... jag hatar att inte ha kontroll på sånt här... nu är jag tydligen inte så värst teknisk så för mig blir det en mystisk gåta som jag inte kan lösa! himla skumt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

SKOOOOOOOMT. Stoppa in spelaren i datorn och kör en full-system-virus-scanning, kanske är nå lurt...

/D

Tant Grön sa...

låter som ngt som alltid händer mig...teknikens under

Anonym sa...

Hmm... det låter allvarligt!

Du har helt klart fått troll i din emmpetre-lirare.
Uppsök genast närmaste troll-utdrivare, utan att passera gå.

;)

Lo sa...

ja, bra tips från er! men det var inga virus... måste vara troll då... nu vågar jag knappt byta låtar ju...