torsdag, mars 29, 2007

Dagens bild
Nyplanterade violer i min lilla balkonglåda

3 kommentarer:

Tant Grön sa...

fint! själv har jag slängt fyra krukväxter idag när jag städade....de var knappt en månad gamla....suck! ;o)

Lilith sa...

Hallå! Kom på att jag lika gärna kan posta svaret här så du ser det på en gång:
Absolut! Jag dansar för Tove och Fabian Vallejos på Falken vid Redbergsplatsen. De är fantastiska! Du hittar dem på dansasalsa.com
Jag har även anmält mig till en till kurs den här gången på Adrianas dansskola som jag fått oräkneliga rekommendationer angående. Henne hittar du på adrianasdansskola.com
Den 15 april kan du haka på mig och ett gäng som ska på gratis prova på-lektion i salsa på studenternas hus. För mer info angående det hittar du på salsasondag.com
Börja! Det är helt underbart! Som vanligt blev jag lite överentusiastisk, men nu har du lite information iaf.=)

Lo sa...

Hanna: Växter är som katter ;) de behöver näring o kärlek! hihi

Lilith: Ja!!! hakar gärna på den 15 april!! vad kul! Jag såg föresten den här Adriana på Världens bar i lördags! Hon dansar helt otroligt bra!!!