torsdag, mars 22, 2007

Energi!
Om jag inte blir VG på tentan jag gjort idag blir jag sur på den som rättar! För det gick som smort! :) Dessutom fick jag en energikick ang. att skriva klart C-uppsatsen då jag träffade en ganska framstående forskare i sociologi som erkände att han haft dåligt samvete då han snott en idé och ett citat från min halvfärdiga c-uppsats till en artikel som kommer ut i dagarna! För att det var så bra helt enkelt... så nu måste jag ju göra klart den, annars är det ju pinsamt! :)

Nu ska jag iväg och träna och sedan basta och slappna av som belöning för att jag har varit så duktig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en fantastisk känsla då man känner att man klarat en tenta, Så stor ansträngning som man går igenom innan skall få sin belöning! Om det inte fungerar blir livet pannkaka. Jag tänker Inte säga "grattis", för då låter det som att du vunnit på lotto när du egentligen har jobbat hårt helt av egen maskin. Så jag säger... HURRA! Du är kanon! =)
/Divad.

Tant Grön sa...

oj!! grattis!! kan man få ett bättre betyg??