fredag, augusti 31, 2007

Tagna beslut
Nu har jag landat i all kaos. Har tagit beslut som känns rätt angående utbildningen. Jag ska gå den! Om två år kommer jag alltså att bli en fullfjädrad kulturprojektledare. Det känns rätt och jag är väldigt nöjd med innehållet i utbildningen hittills. Otroligt hög kvalitét och dessutom är allt förankrat i arbetslivet vilket också innebär ett stort nätverk när jag ska ut o hitta jobb. Stor skillnad mot universitetet. Dessutom är mina kurskamrater toppen - kompetenta, trevliga guldklimpar nästan allihopa!

2 kommentarer:

Shadow sa...

Det låter bra!

D-C sa...

Om två år bli du en fullfjädrad projektledare OM du får jobb dvs. Men med tanke på vad dina klasskompisar sagt så bör det ju inte bli några problem. Om jag vill nå ut med sånt jag gör så kommer jag springande till dig sen! ;)