måndag, augusti 13, 2007

Nu är min behagliga tillvaro över
Under sommaren har jag inte tränat på gymmet alls, dels för att det varit stängt under några veckor och för att jag själv varit bortrest mycket. I början fick jag nästan panik över att allt jag byggt upp snabbt skulle rasa men nu har jag börjat bli bekväm. Så det är inte med utan suckar jag började på gymmet idag. Hade det inte varit för att jag redan innan semestern hade bokat in dagen med min personliga tränare (läs sjukgymnast.. hehe) så hade jag nog inte gått dit. Dessutom måste jag ha gjort en freudiansk feltanke eftersom jag trodde att jag skulle vara där kl 13 men när jag vaknade kl 10.30 (älskar att sova på förmiddagen) så såg jag i almanackan att det var kl 11! Min sköna morgontillvaro slutade i ett pinsamt samtal till min sjukgymnast om att jag inte kunde komma ifrån och att det blivit en missuppfattning (jag kunde ju inte erkänna att jag nyss vaknat) och som tur var fick jag komma några timmar senare istället.
Så var alltså lugnet och det behagliga livet slut… Men nu har jag ju gjort allt jag ska i sommar, varit i Kina, Instön och Fjällbacka, fikat med vänner, dansat salsa och skrivit uppsats så det är väl bara att sätta igång rutinerna igen då.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig flicka!

Lo sa...

tack faster Gun :)
Visst var det kul med potatisen! 40 spänn kostade det att skicka dem på posten! haha!
p.s. Men visst är det moster du är?

Anonym sa...

Det beror på hur man väljer att se på det. Faster känns lite mer rivigt. Jag föredrar faster.

Lo sa...

ja du har rätt! jag kommer att kalla dig för faster hädanefter!

D-C sa...

Hela du är ganska behaglig. ;)

Lo sa...

David: vad rar du är! tack!

Anonym sa...

Är du säääker på att det var en komplimang? I:)))
Mihihi.

/NEO