lördag, augusti 25, 2007

Framtidsbeslut att ta
Oroliga vänner ringer och frågar om det hänt nåt hemskt! Men nej, det har det inte, tack för omtanken. Det är bara min hjärna som går på högvarv och det är den nya kursen som får mig att känna så här; är det rätt inrikting att lägga två år på? tänker på både tid och ekonomi. Fick ett avslag av CSN gällande det sista året, kommer inte att få fullt lån. Det blir knapert sista året och jag vet inte om jag klarar av det. Skulle kunna jobba extra men schemat och tempot är så högt att jag inte vet om det funkar... Funderar på att hoppa av utbildningen men vad ska jag göra istället? har kollat lite jobb men det finns inget som jag lockas av för tillfället. hittar ingen ny lägenhet heller och jag står inte ut mer bland idiot-chalmeristerna och den höga hyran jag har. Dessutom måste jag ta poäng på universitetet samtidigt som jag går KY-utbildningen för att få bo kvar... vilken soppa. Men jag kommer nog snart att bestämma mig. Tagna beslut brukar jag stå fast vid och de är även de beslut som brukar vara rätt.
Nu ska jag göra mig fin inför bröllop! :)

1 kommentar:

D-C sa...

Kalle Anka! :))))