fredag, augusti 03, 2007

Okänd flirt på sms
Idag hände nåt skumt! Det började igår när jag skulle skicka ett sms till min morbrors sambo. Grejen är bara den att jag skickade till fel nummer. Så, imorse fick jag ett sms tillbaka...

Lo: (till min släkting, tror jag) Hej, här får du mitt nummer. kram Linda
Den okände: Hej, vem är du?
Lo: Ursäkta, jag råkade skicka till fel nummer.
Den okände: Det gör inget! Jag heter Christer och bor i stockholm.
Lo: Jag heter Linda och bor i Göteborg.
Den okände: Hur gammal är du?
Lo: 34. du då?
Den okände: 41. Jobbar du?
Lo: jag pluggar till kulturvetare. Vad gör du själv?
Den okände: Jag är på semester i Mallis men jobbar inom finansvärlden. det här blev ju riktigt spännande!
Lo: Är du gift? haha
Den okände: Särbo. Du då?
Lo: Singel.
Den okände: Har du bild?
Lo sänder bild...
Får bild tillbaka....

7 kommentarer:

Shadow sa...

...och så levde de lyckliga ihop, i alla sina dagar!

Lo sa...

haha! nej... han var inte snygg. dessutom jättepå, hört av sig flera gånger... lite stört beteende.. eller desperat...varning, varning...:) sånt går bort!

D-C sa...

Gammal var han också! usch usch. ;)

D-C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej igen!

Jaha... nu börjar vi prata intressanta åldrar.... nån som är över 30! Bara en vecka kvar.... synd att du la din Fjällbacka semester denna veckan och inte nästa.... men så är det väl!?

Lo sa...

Elisabeth: Ja, tyvärr blev det så med datumen! Ibland måste man sy ihop så att det passar! :)

Anonym sa...

Ja, jag förstår. Det är ingen fara. Du bestämmer ju själv, jag kan inte tvinga nån....