måndag, januari 15, 2007

Fortsättning på date 4...
Upp som en sol ner som en pannkaka! Man undrar liksom... hur en del tänker... Date 4 var ju som sagt en charmant man som efter första daten hörde av sig flera gånger och vi träffades igen och det var superintensivt med massor av kyssar, och gullegull. Han tyckte att jag var underbar och planerade för att "till påsk kanske vi kan resa bort ihop", "nästa jul kanske vi kan resa till Karibien", "du kan få bo i min lägenhet när du slutar plugga".... på tredje daten kom han direkt efter jobbet, ofräsch och trött och slängde sig över mig som en brunstig tjur, blev helt nermejad på golvet där han låg och juckade mot mig (poängterar att vi inte "gjorde det" så därför är historien inte klyshig) sedan hörde han inte av sig på flera dagar, sedan ringde han och sa att han inte fattar någonting, han kände ingenting längre! Alltså, från hans sida var det intensiv förälskelse, extrem åtrå, fnurra på tråden och ett hastigt avslut... nästan ett förhållande i mikroformat :) medan jag knappt inte hunnit fatta någonting... har ju bara känt honom i 1,5 vecka! En del är snabba...

6 kommentarer:

D-C sa...

Tänk att han inte kan se glansen i en sådan vacker pärla som dig, Han måste vara blind!

Tant Grön sa...

instämmer! en blind brunstig tjur!

Shadow sa...

Konstigt att vissa tar sig tid och ork för att genomgå hela processen med nätdejtning, och ett antal riktiga dejtar, bara för att de är kåta! Borde ju finnas snabbare sätt då, kan tyckas. Hur många fler nätdejtar blir det månntro?

Lo sa...

David: ja, tack! men det är hans förlust:)
Shadow: Ja, vissa är knepiga! För det var väl kåt han var kan jag tro! Karlar, alltså!! Men, men, nya tag, date 5 sker antagligen redan i veckan! :)

Anonym sa...

aa det var en snabb karl. Kanske lite varningssignaler när han vill resa bort och flytta ihop när man bara känt varandra i en vecka?

Lo sa...

Anna: Ja, du har helt rätt! Precis så reagerade jag också när han först sa det...men ibland är man så dum, o går på saker när man blir charmad! :) ja, du vet! hihi!