måndag, januari 22, 2007

...men det är ju kallt nu..
Idag såg jag en idiot! Nyss inkommen från det nykomna kalla vädret stod jag i mitt fönster med en kopp te i ena handen och telefonluren i andra och så ser jag en joggare i långsamt springtempo som hankar sig fram. Idioten är ikädd endast korta nylonshorts, t-shirt, korta sockar och vita gummiskor samt ett par röda tummvantar! Det fullkomligt ångade ur munnen och näsan på honom! Ärligt talat, han måste ha varit psykiskt sjuk eller bara helt enkelt en idoit av annat slag! Varför vill man plåga sig i onödan? jag tycker i varje fall att det är kallt när det är 6 minusgrader ute!

5 kommentarer:

D-C sa...

hehehe, lo står i sitt fönster i sitt stenpalats och dömer ut de andra! ;)

Lo sa...

ja, sannerligen idioti att springa runt nästan naken i minusgrader! med röda vantar dessutom! Han kanske tränade inför ett besök på nordpolen! :)

Tant Grön sa...

jag citerar mats: "vilken perversitet!"

Lo sa...

haha! bra uttryckt! verkligen!

D-C sa...

men vad elaka ni är! Dömer folk på det sättet! låt han springa!