fredag, januari 26, 2007

En hälsoinvestering i mig själv!
Nu har jag köpt något som jag tror ska kunna ge mig ny energi, en resa till Fuerteventura, Gran Canaria! Åker 12 februari och blir borta 1 vecka. Jag hoppas att den här semestern ska kunna pigga upp mig så att jag får krafterna tillbaka och får flyt igen! Skitdum timing egentligen, samma vecka som jag har tenta i etnologin samt att det är sportlovsvecka så det var svindyrt, men det var den enda veckan som funkade för mitt resesällskap. Det ska bli underbart att bara få ligga och slappa på stranden och äta god mat! Yes, det här var ett bra drag av mig!

3 kommentarer:

Tant Grön sa...

så otroligt underbart och bra linda!!

D-C sa...

Superbra delikat och fenomenalt. Glöm ej solkrämen! Sådana resor brukar finnas kvar i form av sand får stranden i ens sandaler ganska länge efteråt. Varje sandkorn är lika värdefullt, men likt de en och en faller ur sandalerna och försvinner så bleknar minnet, och solbrännan, från resan.

Shadow sa...

Det gör du rätt i!