lördag, december 02, 2006


Kina i juni!

Tänk att vi har bokat resa till kina nu! Allt startade med att vi tänkte göra en liten kort weekendresa inom Sverige tillsammans! Fantasierna övergick dock snart till Krakow, Rom och St Petersburg, sen blev det Transibiriska järnvägen till Kina! När realiteten kom närmare blev det efter några diskussioner till slut Kina med flyg!
Ivarje fall åker vi den 19 juni till Beijing och stannar där i en vecka. Därefter tar vi inrikesflyg till Sanya på ön Hainan, som även kallas Kinas Hawaii! Vi solar och badar och tar det lugnt där en vecka! På vägen hem stannar vi i Hong kong 1 dag! Det ska bli roligt!
Åh, jag längtar till juni!

8 kommentarer:

D-C sa...

Du har norpat samma bild som mig!

Lo sa...

wops! ;)

Tant Grön sa...

på tisdag smäller det :o)

D-C sa...

Jag betalar via nätet eftersom jag inte behöver skriva ang. avbeställningsskyddet.

Lo sa...

yes! tur du påminde! hihi! jag var så inne på att bara tänka på resan att jag glömt vad det kostar! :)

D-C sa...

Själv blev jag lite konfunderad angående min ekonomi när jag efter resbetalningen ser att jag bara har 1000 kr kvar på kontot som ska räcka resten av december; att handla mer än hälften av alla julklappar för och mat för resten av månaden. =S Minns du hur mycket kommande Giddabush kostar?

Lo sa...

kanske att det var 120 eller nåt! minns inte .. kanske 150..?

D-C sa...

Mamma mia, ja jag får låna money av dig om det inte funkar!