måndag, december 18, 2006

Date nr 2
Då var det dags för date 2. Eftermiddagen började bra då jag innan flirtat med sushi-killen i take away- sushirestaurangen som jag tycker är så söt. Han visade mig lite rart hur man håller pinnarna. Våra fingrar möttes kring pinnen jag höll i, gud vad erotiskt det var.
Så, med ett stort leende på läpparna och med mätt sushi-mage mötte jag nr 2 på stan. Ja, vad ska jag säga… säkert väldigt snäll o rar. Lite knepiga tix och så bara. Inte särskilt social, men väldigt intelligent. Grejen är att han har varit jättemysig att chatta med på msn, det är nästan så att jag utvecklat en liten förälskelse för han var så gullig. Han hade iof sagt att han var en knepig kuf men jag trodde att han skojade. Skumt vad stor skillnad det är på att chatta och träffa någon in real life... I say no more… jag får lite dåligt samvete när jag skriver det här på bloggen, hoppas verkligen inte att någon av dem råkar hitta hit!

3 kommentarer:

D-C sa...

Nämen Lo! Jag ser att du förändrat din bild ytterligare. Nu är du mer anonym,,,

Tant Grön sa...

oh vad spännande! vad nyfiken jag blir, vadå för trix?

Lo sa...

knepiga tix...