tisdag, december 26, 2006

Julefrid?
Undrar hur många familjer som verkligen firar jul och känner den där julefriden som man tydligen ska ha enligt sagorna? Hos oss är det inte så i varje fall! Nej, tänk att det alltid ska bli massa konflikter när man föser samman släkten under en helg som denna! Jag brukar alltid vara den som är snabb att förlåta och gå vidare men nu har jag fått nog! För min del tror jag att det här var den sista traditionella julafton på några år! Nu har jag fått nog av att bara en eller ett par personer ska få styra och ställa eller tjura och göra andra nedstämda för att man inte får som man vill! God fortsättning på er!

2 kommentarer:

Tant Grön sa...

ojdå! då tycker jag du gör rätt i att fira på annat sätt from nu! vi har just kommit hem från falkenberg nu, ser fram emot att få höra mer om din helg snart!

Kram

D-C sa...

Du får fira jul på en av mellandagarna med mig nästa år om du vill. Vi kan fixa lite trevlig mat, kanske fira jul som de gör i något annat land.=)