torsdag, juli 19, 2007

Rensat ut lite universitet
Då var den äntligen inskickad, den sista hemtentan. Sommarkursen är färdig och skrivbordet är rensat, alla gamla universitetspapper är slängda och lägenheten är nystädad. Vad sköönt det känns att ha avslutat detta! Nu är det bara den där gamla c-uppsatsen kvar att ta itu med innan den nya utbildningen startar... ska resa till en liten ö nästa vecka och börja skriva på den. Så gör författare har jag hört, säkert bra att sitta vid havet och få inspiration till att skriva om sin forskning. Jättebra, nu ska allt falla på plats och jag kommer att göra en superbra forskningsinsats...

5 kommentarer:

Anonym sa...

En liten ö.... är det Orust eller? hahha... ja det kanske man skulle prova... det har varit tufft ett tag nu.

Lo sa...

typ! fast lite mindre o okändare ;)
Du fick mitt mail hoppas jag?
kram på dig!

Anonym sa...

Havet inger både lugn och fruktan.
Hoppas att du får det fint på Instön baby!
/David.

Lo sa...

men nu avslöjade du ju min destination ;) jag som tänkte vara hemlig!

Anonym sa...

ajfan, du får ta bort mitt inlägg!
/D