söndag, juli 08, 2007

Nu börjar jag få flyt
Helt otroligt vad mycket det var att ta itu med när jag kom hem. Efter ett par trötta jetlag-dagar har jag börjat känna mig mer normal igen. När jag kom hem låg det en tenta i postlådan att ta itu med, håller på för fullt, skittrist. Sen fick jag glada nyheter då jag fick beskedet att jag kommit in på den tvååriga projektledarutbildningen med inriktning mot kulturområdet som jag sökte i våras. Dessutom har jag fått erbjudande på en lägenhet i Majorna som jag precis varit och tittat på! Nu är jag en av tre som fått erbjudandet men det känns positivt ändå att det börjar röra på sig på den fronten, börjar tröttna på studentlya! Fick VG på sista tentan på etnologin också. Så det ni, inte så illa pinkat av en som gjort allt med passiv och uttråkad inställning den här våren.

5 kommentarer:

Shadow sa...

Majorna – Mina hemtrakter...

D-C sa...

Du berättade aldrig för mig om programmet du kommit in på, det fick jag höra via Hanna. Grattis grattis! Roligt för dig, och hoppas nu du får lyan. Kram

Lo sa...

Shadow: jaså, så du är en sån typ!:)

david: tack! jag ser fram emot utbildningen, är trött på dessa eviga löjliga hemtentor och uppsatser inom universitetsvärlden!

Tant Grön sa...

oh vad jag håller tummen på majornalägenheten!! jag ringer dig när mats mamma + sambo har åkt...nyfiken!!

D-C sa...

Jag är också trött, det var därför jag fick ig på förra tentan. Men... man får kämpa på!