onsdag, maj 07, 2008


Packar kartonger igen
Åh, åh, åh, åhhhhh vad skönt det ska bli att få flytta från den här lägenheten nu! Visserligen är tre flyttar på två och ett halvt år lite mycket men jag kan knappt vänta de här veckorna. Inga nya incidenter med äckelgubben på våningen under men jag är alltid lika orolig när jag går förbi hans dörr. Hela huset är otäckt. Var uppe på vinden härom dagen och jag tror mer och mer att just den här delen av huset är laddat med dåliga energier. Det riktigt kröp under skinnet på mig när jag var där. Men nu har jag gjort mitt sista ärende där uppe och tömt och tagit bort mitt hänglås.
Trots att den här perioden varit jobbig har den ändå fört något gott med sig, jag kommer att få en ännu finare lägenhet i ett ännu trevligare område. Lucky me.

1 kommentar:

D-C sa...

Lucky Luuk; skjuter snabbare än sin egen skugga!