tisdag, april 29, 2008

Har blivit utmanad av Dejvan!

Tre namn jag går under: Linda, Lo, Prinsessan.
Tre saker som skrämmer mig: Att vara helt pank, att förlora mina närmsta, våldsamma män.
Tre saker jag har på mig: svart kjol, svarta tights, smycken.
Tre sanningar: Livet är komplext, dans är en av vägarna till harmoni, det är inte lätt att skriva en projektbeskrivning.
Tre saker jag verkligen vill ha: en underbar karl, mer pengar, ett eget tehus.
Tre personer jag utmanar: Lilith, Shadow och okända.


3 kommentarer:

D-C sa...

Att dans är en väg till harmoni håller jag helt med om!
Dans, musik och sång frigör enorma mängder energi som gör att man mår bättre, får bättre fokus på det bra i livet. Murkna saker kommer ur systemet.

Shadow sa...

Fääärrrdig!

Lo sa...

shadow: duktig pojke :)