måndag, juni 18, 2007

China, here I come
Imorgon sitter jag på planet till Beijing! Har stora förväntningar på shopping och upplevelser! Mest längtar jag efter stranden med vajande palmer i Sanya. Jag antar att jag har packat alldeles för mycket... har redan tagit ur flera grejer och kläder men det är tungt ändå. jag kan inte låta bli liksom, tänk om jag kommer på när jag är där att jag borde ha haft det med mig.... antagligen inte... men ändå ;)
Ivarje fall, jag återkommer om två veckor. hej hej

3 kommentarer:

D-C sa...

Tjoflöjt, detta ska bli roligt linda!
Kram-

Shadow sa...

Bon voyage! Räknar med att få se bilder senare.

Lilith sa...

Förstår att du är överväldigad av alla intryck just nu och antagligen har massor att göra, men hoppas att få se dig snart och höra hur du haft det! Lite salsa på Liseberg på söndag och kanske en liten tjötdejt innan?