torsdag, november 02, 2006

Inte så mycket nytt det senaste...
hm, jag fick en liten kommentar idag om att jag inte varit en så värst flitig bloggskrivare på sista tiden! Men jag har inte haft så mycket inspiration måste jag säga. Jag har mest plöjt tung kurslitteratur, skrivit hemtentor och jobbat! Det enda roliga jag kan tänka på och drömma om är alla resor jag ska göra när jag får tid och pengar! Måste erkänna att jag inte endast plöjt kurslitteratur utan även ett stort antal resekataloger! Jag ser verkligen fram emot att börja planera Kinaresan som jag och mina goda vänner ska göra i sommar! Det ska bli sååå spännande!! Önskar bara att vintern kunde gå snabbt eller att SAS kommer och evakuerar mig från denna kalla ort till en varm ö i Västindien! :=)

1 kommentar:

Tant Grön sa...

...jaaa..till en öde ö där man kan ha det lungt och skönt...