onsdag, september 06, 2006

Ännu mer flyttångest!
Nu har jag fått mina nycklar till studentlägenheten! Jag fick en liten chock när jag öppnade ytterdörren och kom in i denna lilla, lilla lya (till ockerhyra dessutom)! Jag som är van vid stor yta! Toan och klädkammaren och köksdelen är rätt ok och man kan nog göra det mysigt men rummet, det enda rummet… var så litet. Blev besviken över att jag inte kommer att få in alla möbler som jag tänkt men nu när det lagt sig lite och jag varit där en gång till och lämnat mina blommor och matta så känns det lite bättre. Det blir nog bra. Det är ju centralt... Det är ju bara tio minuter från universitetet...
Positivt är att jag kan sätta upp en blomlåda på räcket till den franska balkongen. Och att det är schackrutigt golv i badrummet...

Nu återstår bara själva flytten av allt på lördag! Sen är det bara att starta på nytt!

3 kommentarer:

D-C sa...

Du är bäst Lo. Kram på dig.

Lo sa...

tack Dave Do :=)

Tant Grön sa...

det ser ju väldigt fräscht och snyggt ut!! Jag ser fram emot att få hälsa på! Kram hanna